Hoe kun je contact krijgen (liefst telefonisch) met LEXA.NL Of wat kunnen wij anders doen?

Mijn vriend had/heeft een account op lexa en al een paar keer opgezegd. Alsnog word er telkens 38 euro afgeschreven. Hij weet zijn inlogcodes niet en als we die opvragen krijgen wij gewoon niets te horen!!! Hoe komen we van dat abonnement af?? Ik heb al geprobeerd het bedrag terug te boeken, maar heb daar nog niks van gehoord. Help!!??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Kimath
12 jaar geleden
je kunt ook bij de bank later blokkeren dat ze het geld mogen afschrijven.

Antwoorden (1)

Ga naar:
http://www.lexa.nl/help/contact_ex_faq_v.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw!! Dacht ik toch goed gezocht te hebben!! Sorry, maar super bedankt!!!