wellicht heb je wat aan deze site :
http://www.videora.com/en-us/Converter/Xbox360/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het op Windows Media speler zit je altijd wel goed.
Ik weet niet of Quicktime het doet maar omdat Windows en Xbox het zelfde is moet Windows Media speler het wel doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download IMG Burn en kies voor build en brand video daarna. Werkt vervolgens op PS en Xbox.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet in ieder geval dat een xbox, DIVX en XVID codec ondersteunt dus als u een bestand/film brand op cd of dvd en u zorgt ervoor dat u u dit brand gecodeerd met XVID of DIVX dan zal dit zeker werken. De format van een DIVX of XVID kan zowel .avi of .mpeg zijn (dus ook mpeg-2 en denk zelfs mpeg-4 of .mp4 ook).

Naar gelang welke besturingsprogramma u gebruikt op u PC, is dit Windows, Linux of Macintosh raad ik u het gratis programma aan genaamd "Mobile Media Converter"welk geschikt is voor alle 3 de besturingssystemen.
Dit is een zeer uitgebreid maar zeer gebruiksvriendelijk programma en u kan dit download op de link vermeld als bron.

Wil u bv. gecodeerde films gaan branden die u gedownload hebt van het net (welke meestal in divx of xvid zijn gecodeerd, dus avi of mpeg) en u wil hier een ondertiteling aan toevoegen, zodanig u 1 bestand hebt in plaats van 2. 1 bestand bestaande uit een avi of mpeg met ondertiteling bij in verwerkt en uiteraard synchroon lopend met de audio/film.
U moet nog wel rekening houden met de audiocodec, vermits de audio ook wordt gecodeerd maar dit is meestal in AAC3

Gebruikt u Windows raad ik u virtualdub aan! het is een zeer goed programma, ook zeer uitgebreid maar niet echt makkelijk te gebruiken. Hier kruipt best wel wat tijd in. Of u kan ook voor Windows DVDVideoSoft gebruiken, welk bovendien ook gratis is en dit is een verzameling van verschillende programma's waar u alle mogelijke zaken mee kan uitvoeren die u wil doen.

Gebruikt u Linux kan u dus ook gebruik maken van "mobile media converter ", maar voor Linux raad ik u aan om gebruik te maken van "AVIDEMUX"! Dit is een gelijkaardig programma zoals Virtualdub alleen veel makkelijker in gebruik. Met AVIDEMUX is het een fluitje van een cent om ondertitelingen bij te voegen of een bestand te converteren naar een andere format. net zoals met Mobile media converter of DVDVideosoft.

Links zijn toegevoegd als bronvermelding.

Groeten

Dit is best een interessante website rond het onderwerp coderen -> http://downloaden.superfiles.com/nl/class_details-unit-z-k-k-a-a/TOTAL%2BVIDEO%2BCONVERTER.htm

P.S. ik lees net dat avidemux ook te gebruiken is voor Windows en Mac dus ik zou voor Avidemux gaan, maar bekijk de rest ook maar eens rustig. Ik zelf gebruik mobileMediaConverter voor mijn bestanden om te zetten naar 3G of mp4 om op mijn Gsm videos te bekijken