Met 3g heb je overal internet (mits je een abonnement hebt) zonder 3g heb je alleen internet als je verbinding kan maken via een wifi-netwerk.

De kracht van de tablets is juist dat ze veel via internet doen dus 3g is beter want dan kun je altijd het maximale uit je tablet halen in plaats van alleen wanneer je in de buurt van een wifi-netwerk bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
_ _ x = +

Andere antwoorden (2)

3G is als het ware een mobiel, je hebt dan een abonnement voor je tablet. Net als een mobiel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat Raamklaza zegt klopt, alleen kost zo'n data abonnement vrij veel en is de vraag of dat opweegt tegen het nut. De meeste werken met een tablet in of om huis, dan is wifi genoeg. Je kan wel kiezen voor een apparaat met 3g maar nog geen data abbonnent afsluiten, dat kan altijd nog, je kan dan wel vast wifi gebruiken. p.s. wifi is veel sneller.