Hoe zou ik mijn site bekender kunnen maken? (Het is een forum voor fifa spelers, voor toernooien en andere dingen over fifa)

Heeft iemand ideeén? Ik heb het aan een paar mensen gegeven er zijn nu 2 leden maar dat schiet niet op ik wil het een gezellig forum hebben en dat moet gebeuren door meer mensen erop te hebben heeft iemand ideeen? reclame op youtube helpt niet :(

het gaat om deze site: ---> www.fifa-pagina.tk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ga op YouTube adverteren met je site maak een leuk filmpje en dan lopen ze wel binnen! En anders op andere fora adverteren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou veel trefwoorden erop zetten die met je onderwerp te maken hebben. Als mensen je site dan googlen, en ze gebruiken daarbij een trefwoord dat met fifa enzo te maken heeft, komt google bij jouw site uit als een van de eerste sites, doordat de gegoogelde trefwoorden er heel vaak opstaan. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat je dit gedaan heb deze vraag gestelt is ook al reclame je moet mischien ook het bijv. Op je hyves zetten of twitter (als je dat heb) dat je een site gemaakt heb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het vergaren van meer bezoekers (of leden) is niet eenvoudig en duurt even. Je kunt het beste de volgende vier stappen toepassen.

1. Benader vrienden/familie/kennissen die ook Fifa spelen. Vraag ze om lid te worden van je forum en actief deel te nemen. Laat ze berichten op je forum schrijven.

2. Maak een Facebook-pagina aan over je Fifa-forum. Zet daar tips, trucs en feitjes over het spel. Laat vrienden je pagina 'Liken'. Zorg op die manier dat de pagina meer 'fans' krijgt.

3. Na verloop van tijd zullen bezoekers vanzelf via Google komen. Zoekwoorden zijn waardeloos zonder content. Zorg dus dat je forum veel informatie krijgt. Die informatie zal gevonden worden door Google. Geïnteresseerde bezoekers zullen daardoor je forum bezoeken.

4. Laat je leden nieuwe leden uitnodigen. Op die manier profiteert iedereen van een groter ledenbestand. Iedereen kent weer andere mensen die Fifa spelen. Het ledenaantal zal toenemen.

Kortom, het draait allemaal om content. Je zult in het begin je vrienden en kennissen moeten vragen om hulp en samen het forum leven inblazen. Houd je dat lang genoeg vol, dan volgen nieuwe bezoekers vanzelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op verschillende manieren zelfs, wel een tiental als je het mij vraagt en ik ga er kort enkele uitleggen.

1; Meta tags en titels gebruiken in u webpagina's. meta tags zit in de html code zelf en ziet men niet op de grafische pagina.

2:zo veel mogelijk dezelfde zoekwoorden, zoveel mogelijk op de website zetten. hier zeker ook niet in overdrijven of u krijgt een ban van search engines zoals Google Maximaal 5 keer hetzelfde zoekwoord op 1 pagina.

3: Vergelijk eerst met een software programma welke zoekwoorden te nemen/kiezen die nog iets ofwat concurreerbaar zijn.

4: Gebruik afbeeldingen en en geef deze goede en correcte namen, met bv een zoekwoord erin. Ook zeer belangrijk is dat u de alt. functie gebruikt van een afbeeldingen, SEO houdt hier zeker rekening mee.

5: zorg voor zoveel mogelijk links en backlinks (links op andere websites die linken naar jou)

6: Start met bloggen, artikels te schrijven, post deze op zoveel mogelijk artikel marketing sites.

7: Gebruik social media zoals facebook, Twitter, stumbleupon, myspace, nujij, delicious, digg, etc...

8: Begin ook met commentaren te schrijven op anderen hun blog, zodanig u een link kan toevoegen naar u website.

9/ Download het gratis programma WEBCeo op de link als bron vermeld.

Dit overloopt met u op een vrij simpele wijze, elke pagina en of deze SEO vriendelijk is. Er zit ook een handleiding bij :)

Er zijn nog wel enkele zaken waar u mee kan rekening houden maar dit vind u allemaal wel terug in de handleiding van WEBCeo en anders raad ik u aan om eens "search engine optimization pdf" op te zoeken via google .