4gb geheugen kaartje gekocht en opent niet op de pc wat kan ik doen dat het wel opent

Ik heb een 4gb geheugen kaartje gekocht voor foto's te maken met mijn camera, nu kan ik het kaartje niet openen op de pc, weet iemand hoe dat kan en wat kan ik doen zo dat het wel gaat

Toegevoegd na 9 minuten:
ik heb wel al foto's gemaakt en die staan wel op het kaartje ze zijn terug te kijken op het toestel

Toegevoegd na 14 minuten:
het is een sd kaartje maar hoe formateer ik dat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het kaartje al in de camera gebruikt ? Zo niet, probeer dan dan eerst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
SD of SDHC?

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is het kaartje SDHC en je pc ondersteunt dat dan niet. Je kunt dan als simpelste oplossing vaak je pc ook met een kabel op de camera aansluiten. Die kabel heb je er bij gekregen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier heb ik echt wat aan, weer wat slimmer geworden
het is me al gelukt
bedankt

Andere antwoorden (1)

1.Het kaartje is SDHC en je kaart lezer alleen maar SD. Dan heb je een andere kaartlezernodig.
2.Het kaartje moeten worden geformatteerd in de camera of pc.