Windows mail - map contactpersonen: wanneer ik dubbelklik op een contactpersoon opent hij niet. Hij kan het programma niet vinden.

Als ik dan op rechts klik (op een contactpersoon) en eigenschappen kies zou je toch het scherm moeten krijgen waarin je alles kan bewerken. Ook dat gebeurt niet. Eerder kon dit altijd wel.

Ook werkt het niet helemaal als ik een groep aanmaak. Als ik dit doe en ik voeg een paar personen toe dan klik ik op O.K. Vervolgens als ik op die "groep" klik zie ik geen email-adressen (normaal zie je rechts het voorbeeld verschijnen met de bijbehorende email-adressen). Hij doet het niet.
Als ik er weer op dubbelklik zegt een scherm dat hij het volgende bestand niet kan openen.

Alvast hartelijk dank voor de hulp!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het programma waarmee je het bestand groepscontactpersonen opent heet Windows Contactpersonen. Er moet een vinkje staan dat dit type bestand altijd wordt geopend met dat programma. Blijkbaar is de link met dat programma op jouw computer momenteel verdwenen. Dan kan je het terugzoeken door te Bladeren naar Windows Mail, en dan te klikken op: wab
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel hartelijk dank Amadea, het is gelukt!!!
Het opent nu allemaal weer normaal. Ook een groep aanmaken lukt nu weer; opent nu ook met "wab" zoals je zei. En klopt het dat als je een groep contactpersonen hebt aangemaakt, je de lijst met mailadressen níet ziet aan de rechterkant?
Als je namelijk een 'gewoon' contactpersoon selecteert zie je rechts één of meerdere adressen staan.
Amadea
13 jaar geleden
Inderdaad krijg je geen namenlijst aan de rechterkant van het scherm te zien als je rechts klikt op de naam van een groep contactpersonen. Er staat dan alleen: Geen voorbeeld beschikbaar. Maar als je met de linkermuisknop dubbelklikt op de groepsnaam, dan komt er een popup-schermpje met alle leden van de groep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja inderdaad! Nu weet ik dat dat normaal is.
Heel hartelijk bedankt nogmaals!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er was één antwoord en dat was gelijk het beste antwoord!