Google Chrome en Internet Explorer lopen steeds vast zodra ik van internet een afbeelding wil opslaan. Wat is er aan de hand en hoe los ik dit op?

Het probleem was er van het ene op het andere moment; tot voor kort had ik hier geen last van. Zodra ik rechtermuisklik en 'afbeelding opslaan als' doe, loopt de browser vast. Ik heb al een uitgebreide scan laten uitvoeren door McAfee, er zijn geen problemen geconstateerd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Probeer systeemherstel eens. ga naar Bureau-accessoires> systeemwerkset>systeemherstel