Ik ga binnenkort een VPS huren en ik vraag me af hoe groot de grafische kaart is? En kan een computer zonder een grafische kaart werken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een gpu is alleen noodzakelijk om op te starten voor de meeste moederborden, misschien zijn er wel servers die het echt niet hebben, maar een server is in principe niet veel anders dan een desktop met wat andere specs en mogelijkheden.

Wat de grootte van de grafische kaart is? Waarschijnlijk is het een IPG een onboard video oplossing dus. Of bedoel je de kracht? Die is zo laag mogelijk omdat je hem toch niet gebruikt, normaliter hang je er geen monitor aan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier iemand die beweert dat je het uit kan zetten in sommige BIOS'en dus ja je kan zonder videokaart opstarten bij sommige systemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan zolang je geen echte spelletjes enz wilt spelen op de pc. Je huurt nu een ruimte en een mogelijkheid voor bedrijfs omgevingen.