kan ik op hyves een krabbel naar meerdere mensen tegelijk sturen, zonder helemaal naar iedereens pagina te gaan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee! Niet dat ik weet. Maar als je het bericht kopieert en plakt, ben je ook zo klaar.

Een krabbel kan alleen maar naar 1 iemand tegelijk gestuurd. Knippen en plakken zoals hier boven genoemd is, is een goeie oplossing. Anders kun je wel naar meerdere mensen tegelijk een privebericht sturen.

Je kunt geen krabbels naar meerdere mensen sturen, wel privéberichten, dan stuur je het naar alle 30 tegelijk.

Ja dat kan , maar wel alleen dezelfde krabbel. Als je @ indrukt en dan de naam van de desbetreffende persoon/personen dan kan dat. bv @annemieke en dan weer @klaas en @mark @piet @ yvonne. Dus zonder @ zonder spatie er tussen. trouwens als je @ indrukt en bv a dan krijg je alle namen met een a te zien in je adres bestand. Ik hoop dat je het snapt hoe ik het schrijf. Het kan dus wel maar alleen de zelfde krabbel, dus niet verschillende krabbels tegelijk. En dat kan ook wel eigenlijk je kan in 1 krabbel het ook zo doen. Bv in 1 krabbel dan @annemieke hoi hoe gaat het lang niet gesproken @klaas kom je nog vandaag @mark ik kan vandaag niet komen want ik ben ziek ik bel je wel als ik beter ben. @johan wat was het leuk vandaag he alleen jammer dat het regende Als je dat doet dan heeft iedereen dezelfde krabbel maar dan laat je in de krabbel zien voor wie welke bericht is. Toegevoegd na 16 minuten: En je kan trouwens ook bv bij je zelf krabbelen, want er staat krabbel jezelf onder aan je krabbels die je hebt gehad van mensen en dan zet je daar je krabbel bericht en alle namen er bij zo kan het ook. Dus krabbel je zelf en zet alle 30 namen er bij met @piet @kees enz enz tot je ze alle 30 hebt en dan verzenden. Toegevoegd na 1 uur: Want er staat wel degelijk krabbel er staat ik heb je gespot in een krabbel bekijk hier de krabbel.

Nee dat kan helaas niet. Zou soms wel makkelijker kunnen zijn. Als je @piet doet voeg je de link van diegene enkel in je bericht,www ofzo. Zo stuur je niet die andere dat bericht ook. Het makkelijkste is om te knippen en te plakken. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100