Nee! Niet dat ik weet. Maar als je het bericht kopieert en plakt, ben je ook zo klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, helaas moet ik het naar 30 mensen sturen ofzo...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan wel druk zoals ik beneden schreef. @annemieke @kees @johan @piet @jan @yvon @lars @andre en dan het bericht er achter. dan gaat het bericht naar alle 30 personen dus je begint bv bij @annemieke met een krabbel en zet de rest van alle namen er bij met @ krabbelzoals ik schreef en het bericht er achter.
Een krabbel kan alleen maar naar 1 iemand tegelijk gestuurd. Knippen en plakken zoals hier boven genoemd is, is een goeie oplossing. Anders kun je wel naar meerdere mensen tegelijk een privebericht sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt geen krabbels naar meerdere mensen sturen, wel privéberichten, dan stuur je het naar alle 30 tegelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan , maar wel alleen dezelfde krabbel.
Als je @ indrukt en dan de naam van de desbetreffende persoon/personen dan kan dat.

bv @annemieke en dan weer @klaas en @mark @piet @ yvonne.

Dus zonder @ zonder spatie er tussen.

trouwens als je @ indrukt en bv a dan krijg je alle namen met een a te zien in je adres bestand.

Ik hoop dat je het snapt hoe ik het schrijf.

Het kan dus wel maar alleen de zelfde krabbel, dus niet verschillende krabbels tegelijk.

En dat kan ook wel eigenlijk je kan in 1 krabbel het ook zo doen.

Bv in 1 krabbel dan

@annemieke hoi hoe gaat het lang niet gesproken

@klaas kom je nog vandaag

@mark ik kan vandaag niet komen want ik ben ziek ik bel je wel als ik beter ben.

@johan wat was het leuk vandaag he alleen jammer dat het regende

Als je dat doet dan heeft iedereen dezelfde krabbel maar dan laat je in de krabbel zien voor wie welke bericht is.

Toegevoegd na 16 minuten:
En je kan trouwens ook bv bij je zelf krabbelen, want er staat krabbel jezelf onder aan je krabbels die je hebt gehad van mensen en dan zet je daar je krabbel bericht en alle namen er bij zo kan het ook.

Dus krabbel je zelf en zet alle 30 namen er bij met @piet @kees enz enz tot je ze alle 30 hebt en dan verzenden.

Toegevoegd na 1 uur:
Want er staat wel degelijk krabbel er staat ik heb je gespot in een krabbel bekijk hier de krabbel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet op welke hyves jij zit.
Maar als je @Piet doet ofzo voeg je alleen de link toe in een bericht,www of iets anders:S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je gaat gewoon naar je eigen hyves en vul een krabbel in bij wie je wilt of bv bij je zelf en druk @piet @kees en je bericht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zien jullie die foto's die ik er bij heb gedaan ?
Ik wel, maar ik weet niet of jullie het zien .
Nee dat kan helaas niet.
Zou soms wel makkelijker kunnen zijn.
Als je @piet doet voeg je de link van diegene enkel in je bericht,www ofzo.
Zo stuur je niet die andere dat bericht ook.

Het makkelijkste is om te knippen en te plakken.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar de persoon krijgt wel een berichtje met je bent gespot.
Het is makkelijker als je bv bij jezelf krabbelt en iedereen zijn naam invult dan krijgen ze een berichtje met je bent gespot en dan druk je op het berichtje en kom je vanzelf bij die krabbel. Het is niet een echte krabbel maar wel makkelijker als je iedereen tegelijk moet sturen.
Ik doe dat heel vaak zo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik probeerde het net maar dan krijg diegene enkel de link van een ander persoon.
Ik krijg geen bericht ovr gespot.
Je kan mensen op Fotos spotten en daar krijg je bericht van.
Maar niet uit een krabbel.
als je @piet doet komt enkel de link van degene tevoorschijn. Ik ben een hyves fan :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je doet bv @piet dan spatie dan @kees spatie die spatie is wel belangrijk anders lukt het niet. ff kijken of ik een foto kan toevoegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet wel wat je bedoelt, maar een ander krijgt dan geen krabbel, of bericht dat hij gespot word.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
CÔNNIE
Ik heb je gespot!
vandaag, 13:56 Hi tasjaa , CÔNNIE heeft je gespot in een Krabbel. Bekijk hier de Krabbel Dit hierboven krijgt de persoon te zien die ik in 1 krabbel een bericht heb gestuurd. Ik heb het net ff getest ik ging mij zelf krabbelen en zette er een paar personen bij zoals ik zei @piet @kees enz enz en dat ziet er zo uit. Ohh ik kan geen foto er bij zetten, ik zet de foto er bij bij , bij mijn antwoord kan dus niet bij een reactie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voeg mij maar toe in hyves als je wilt zien hoe ik het bedoel hahaaha.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik heb nog noooit zo melding gehad.. en ik zit wat uurtjes achter hyves:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zullen we het samen testen geef je hyves maar of je ziet het op die plaatjes bij mijn antwoord kijk maar ik heb foto's toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet wel wat je bedoeld connie,maar ik denk dat de TS bedoeld dat je tegelijkertijd bij al je vrienden een krabbel achter op hun persoonlijke hyves kunt laten en dat kan helaas niet op hyves.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 voor jou @maria16 want dat kan niet helaas.