Hoe kan je het beste Twitter combineren met je browser?

Bijvoorbeeld met Chrome of Firefox.
Ik gebruik Twitter nu bijna nooit, omdat ik geen zin heb om steeds in te loggen, maar ik zit wel heel vaak te browsen. Dus het zou wel handig zijn als ik in mijn browser in 1 opslag te zien wat mijn vrienden zoal bezighoud.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Ik gebruik Google Chrome en bij mij werkt het heel snel en duidelijk.

Firefox heb ik zelf niet, dus ik kan alleen een mening geven over Chrome browser.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok.. en wat is het antwoord dan? Hoe kan ik Twitter checken in Chrome?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon naar www.twitter.com gaan, 1 keer inloggen en dan vraag Chrome jou of jij wilt of ze je wachtwoord onthouden. Dan klik je oke, en dan hoef je niet meer telkens in te loggen. En nu kan je lekker je twitter bekijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helpt nog niet echt he
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee.. want je moet dan nog steeds naar de site toe gaan. En je moet nog steeds inloggen, ook al gaat het automatisch.
Maar ik wil gewoon realtime zien wanneer iemand twittert.
Je kan Rockmelt eens proberen! Dat is een browser die gebouwd is op Google Chrome alleen dan met alle social dingen erbij :-)

http://www.youtube.com/watch?v=bAPKPhoTqFY
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in Chrome kan je de Twitter homepage op je bladwijzerbalk zetten. En je klikt aan dat je login herkend wordt, dan hoef je nooit meer in te loggen en met 1 klik zit je op je twitter homepage.
itsme
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie je dan realtime wanneer er een bericht is?
itsme
13 jaar geleden
nee, dat zie je niet realtime. Als je hem open hebt staan, zie je wel in je tabblad staan als er een bericht is bijgekomen.
twitter in een tabblat zetten werk het handigst (vind ik)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het handige bij chrome is dat je extensies kan installeren.
Probeer Chromed Bird eens, dan kan je je timeline zien, tweeten enz.

https://chrome.google.com/extensions/detail/encaiiljifbdbjlphpgpiimidegddhic?hl=nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download Tweetdeck voor Chrome; werkt fantastisch! Tweetdeck werkt ook op desktop, android of iOs.