Ja je moet de foto er in slepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga je naar > geadvanserd > albumillustraties toevoegen.
Dan gaat hij zoeken en voegt toe wat hij kan vinden en de rest moet je dan handmatig doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rechtermuisknop op een liedje en dan in het vakje met : illustraties de albumillustratie erin slepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle nummers van je album selecteren --> rechtermuisknop --> eigenschappen --> Dan kun je de artiest en albumnaam veranderen, en staat er rechtsonder ergens een vakje waar je een foto in kan plaatsen. Daar dubbel op klikken en je kan een foto selecteren van je computer. Foto's zijn gewoon te vinden via bijvoorbeeld Google Afbeeldingen, gewoon zoeken op je albumnaam. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit vind ik de makkelijkste manier om een albumcover toe te voegen:

Klik met je rechtermuisknop op het album en ga naar "Get info". Daarna zoek je op Google afbeeldingen de albumcover op. Deze afbeelding sleep je naar itunes toe, en "drop" je dan in het vakje "Artwork". Druk op Ok en klaar ben je!