wat is makkelijker om mee te studeren een gewone laptop of een 1 in 2 laptop?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat is een 2 in 1 laptop (of 1 in 2 zoals je neem ik aan foutief zegt?!)
Amadea
7 jaar geleden
Vermoedelijk een tablet met een toetsenbord. Los van elkaar maar ook samen te gebruiken. Mij lijkt een laptop handiger.

Antwoorden (1)

Wat handiger is, hangt een beetje van je voorkeuren af. Ik neem aan dat je een 2-in-1 oplossing bedoelt, een notebook die ook als tablet kan dienen, zoals bv. de ASUS Transformer of een Acer Aspire Switch?
Voor het invoeren van tekst maakt het niet veel uit of je een gewone notebook of een 2-in-1 notebook gebruikt. Maar als je vooral veel tekst moet lezen kan het fijn zijn om de tablet te gebruiken. Je kunt dan het touchscreen gebruiken en het toetsenbord loskoppelen (omdat dat dan vooral in de weg zit).

Belangrijker dan het type vind ik uiteindelijk het formaat. Mijn 17-inch laptop neem ik zelden mee, terwijl ik mijn 11,5 inch netbook wel overal mee naartoe sleep.

NB: Soms hebben tablet en toetsenbordgedeelte wel verschillende opslagmedia (bijvoorbeeld een harde schijf en een geheugenkaartje), dus ik adviseer in elk geval om je bestanden ook in de cloud op te slaan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Utrecht
7 jaar geleden
Aan de andere kant is een laptop vaak veel krachtiger en kan je er meer complexe programma's mee draaien en/of multi-tasken (zoals Office)