Ja, ga naar je eigen pagina, klik op 'account' en kies voor 'vrienden bijwerken'. Nu krijg je een lijst met al je vrienden. Achter elke vriend staat een kruisje, als je daarop klikt 'ontvriend' je die vriend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij wat de voorganger zei, kan je ook alles wat die vriend plaatst uitschakelen. Je hoeft de vriend daarvoor niet te verwijderen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je hoeft alleen maar het kruisje aan de rechterkant aan te klikken bij iets wat die persoon geplaatst heeft. Je krijgt dan de keus: alles verbergen of verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook naar de pagina van die persoon gaan en dan staat onderaan in de linkerbalk 'verwijderen als vriend'.