Problemen met I pod op mijn Windows XP laptop....

Ik wil van een i pod fotos op zetten op mijn windows xp,maar er komt steeds de mededeling dat ik de ipod instellingen moet herstellen maar dan alle gegevens kwijt raken........Dus wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Maak een reservekopie van je iPod en druk dan op herstellen. Zet de reservekopie weer terug en probeer het opnieuw. Misschien dat je dan geen foutmelding krijgt. Anders kun je het Apple service center bellen (tot 21:00 u); 0900-6224357.