Is het handig als ik over ga naar een notebook?

Ik wil waarschijnlijk een notebook nemen maar is het wel een goede vervanging voor mijn computer,

Ik ben 13 zit druk op school maar ik gebruik hem alleen maar om voor documentjes en mijn iPod touch te synchroniseren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Een notebook is prima geschikt voor de taken, die jij opnoemt. Een goedkope notebook kan dan volstaan.

Wel zelf al jaren met een notebook en wil nooit meer terug naar de pc. Vind een notebook veel handiger.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Ik denk wel dat dat volstaat voor wat jij er mee wilt.

Je hebt tegenwoordig ook hele leuke netbooks, zijn lekker klein, neem je overal mee naar toe.
deze netbooks kosten een fractie van een normale laptop, en doen alles net zo goed.
Natuurlijk is ie niet zo snel als een volwaardige laptop, maar daar is de prijs ook naar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals bovenstaande antwoorden ook al aangeven voldoet een laptop, of netbook, aan de door jou gestelde eisen. Ik zou zelfs juist voor een netbook gaan, inderdaad omdat die een fractie kost van een laptop (netbook vanaf €300,- laptop vanaf € 600,-), en een netbook is er voor gemaakt om documenten te bewerken.
Houd er rekening mee dat een laptop/netbook wel kwetsbaarder is dan een pc. Ondanks dat ze er uit zien om mee te nemen blijft het gevoelige apparatuur. Mijn ervaring is overigens ook dat ze minder lang mee gaan (mijn huidige desktop heeft al 2 laptops overleefd), maar dat kan ook aan mijn reislustigheid en onvoorzichtigheid liggen.
Voor puur thuisgebruik om te doen wat jij in je vraag vraagt kan het inderdaad prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem alleen voor standaard dingen gebruikt, dus mail, documenten, school, muziek. Dan raad ik je een 13'' laptop aan. Elke goedkope laptop is voldoende voor wat jij doet. Een notebook is erg handig, overal in je huis internetten en werken op de computer.

Ja, het is handig!