Kost whatsapp op de ipod touch 4g geld? (gejailbreakt)

Ik heb mijn ipod touch pas gejailbreakt, ik heb whatsapp via installous geinstalleert. Alleen dan vraagt hij om een telefoonummer. Ik had al gehoort dat je gewoon het telefoon nummer van je ouders kan invullen en dan gewoon kan whatsappen via wi-fi. Want als je je telefoonummer invult krijg je een sms met een code die je in whatsapp moet invullen en daarna kan je whatsappen. Mijn ouders waren bang dat er rekeningen kwamen op het telefoonummer. Dat wil ik zelf ook niet dat het geld kost. Kan iemand mijn vraag aub beantwoorden (zie vraag)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee, dat kost geen geld. Je krijgt enkel een gratis sms ter bevestiging van je telefoonnummer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt allemaal!
maar je ouders krijgen geen rekening.
verwijder wel de sms op de telefoon want als whatsapp ziet dat op jouw ouders telefoon geen whatsapp is geïnstalleerd kunnen ze het uitschakelen is ook bij mij gebeurd!
whatsapp heeft het recht op dat te checken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je het nummer van je ouders invullen? Dan kun je alleen chatten met de contactpersonen van je ouders, en die personen denken dat jij je vader / moeder bent.
Je moet gewoon je eigen nummer invoeren, je krijgt dan een sms met de activeringscode en dan kan je whatsappen zolang je wifi hebt.
En nee het kost geen geld, whatsapp via jailbreak is gratis. Alles via jailbreak is gratis.
Succes