Hp dv6 serie is een goeie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb bekeken maar is lang niet zo slecht '''' bedankt ''''
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (2)

Als dat het belangrijkste is zou ik voor Apple gaan.

En zeker niet kiezen voor AMD ! Dat is veel langzamer dan Windows. Kies voor i5 of i7

Toegevoegd na 7 minuten:
* Windows bedoel ik Intel mee uiteraard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AMD en windows hebben niks met elkaar te maken. Ik denk dat je bedoeld Intel inplaats van AMD, daar ben ik het trouwens ook mee eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaja dat bedoel ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
durfnu heeft toch wel gelijk... als je een serieuze processor wilt voor serieuze taken, dan ga je voor intel. zeker in een laptop. die amd dingen worden echt te heet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt allemaal, maar ja de TS is 13 jaar, dus zal het wel niet worden ivm de kosten.
Hoii, Ik zou inderdaad ook gaan voor een apple! ze zijn misschien wat duur maar dan heb je ook wat! ze zijn echt super voor geluid, filmpjes enzovoort echt super gewoon, mijn muziek leraar heeft er ook 1 een en het is gewoon perfect hij doet er alles mee en wij doen veel met muziek enzo dus echt een aanrader!