In de omnibox van chrome, Als je bijv goeivraag.nl hebt opgeslagen, Hoe verwijder je dat, of zet je voor alles het definitief uit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als je je cache verwijderd worden de meeste gegevens verwijderd dus ook de opgeslagen site's.
Heb je Internet Explorer:
1. Klik op Beveiliging of Extra
2. Klik op Browsergeschiedenis verwijderen
(Alternatief voor stap 1 en 2: Ctrl + Shift + Del )
3. Kies de gewenste functies
4. Klik op Verwijderen
Heb je Firefox:
1. Kies in Mozilla Firefox Extra uit het bestandsmenu.
2. Selecteer Opties.
3. Klik onder de kop Privégegevens op de knop Nu wissen.
4. Klik op OK om af te sluiten.
Heb je Google Chrome:
1.Klik op het pictogram 'Gereedschap' op de browserwerkbalk.
2.Selecteer Extra.
3.Selecteer Browsegegevens wissen.
4.Kies de gewenste functies
5.Gebruik de vervolgkeuzelijst bovenaan om de hoeveelheid gegevens te selecteren die u wilt verwijderen. Selecteer het eerste gebruik om alles te verwijderen.
Klik op Browsegegevens wissen.
Heb je Safari:
1. Ga naar het vervolgkeuzemenu Safari.
2. Selecteer Voorkeuren.
3. Klik op het pictogram Beveiliging in het bovenste venster.
4. Klik in het dialoogvenster Beveiliging op Bladwijzers.
5. Klik op Toon cookies.
6. Klik in het dialoogvenster Cookies en klik vervolgens op Verwijder. Als je alle cookies wilt wissen, klik je op Verwijder alles.
7. Klik op Gereed.
Ik hoop dat het heeft geholpen
Mvg,
Thomas