Ik heb op mijn computer 3,3 Gb aan programma's maar mijn harde schijf zit vol, Hoe kan dat? (ik heb niet meer dan 3 GB aan documenten).

Toegevoegd na 15 minuten:
Harde schijf is 34 GB groot en er is nog een D schijf met 20 Gb waar ik meest documenten opgeslagen heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je toevallig een schijf van 3 GB? :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zou wel heel weinig zijn voor een moderne computer ;p

Antwoorden (3)

Hoe groot is de harde schijf? Ga met de rechter muisknop naar eigenschappen bij alle onderdelen en da bij elkaar tellen.
Mijn computer>eigenschappen> dan krijg je de schijven te
zien (C- en D-schijf. Misschien zit er nog een CD of Dvd in
de computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je geheugen bestaat niet alleen maar uit muziek, foto's, documenten... maar je hebt ook je software dat je telkens nodig hebt als je computer opstart en afsluit en je hebt ook je recovery bestanden voor als er iets misloopt met je PC..... En dat neemt al snel 12 GB in beslag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zo'n vermoeden dat je veel op het internet rondzwerft, er spelletjes speelt, e.e.a. download en veel youtube bekijkt. Al die informatie die je op je beeldscherm krijgt wordt in principe gedownload naar je computer en opgeslagen in een zo genaamde temp file. Je merkt het niet, maar alles wat je op internet hebt gezien is op de compu terug te vinden. Waarschijnlijk is jouw probleem opgelost door die temp bestanden eens op te ruimen: start >>alle programma's >>bureau accessoires >> systeemwerkset >>schijfopruiming. Vink hier alles aan waar het woord tem of tijdelijk in voor komt en klik OK om het grote opruimen te laten beginnen

Suc6