Ik heb net een BB9780 met prepaid, dus ik ga via wifi op internet. Whatsapp doet het niet. heb ik een bb-internetabbonement nodig voor whatsapp?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Whatapp zou gewoon moeten werken via wifi, als je kunt internetten moet dat ook werken, heb je prepaid icm data?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk zou je kunnen Whatsappen met Wifi.
Misschien is de wifi hotspot niet sterk genoeg, je kunt op zoek gaan naar een andere hotspot.