ik gebruik tweetbid maar is het gratis?

ik weet dat je 1 dollar moet betalen als je wilt maar als je dat niet doet gaat tweetbig dan nog steeds mensen automatisch volgen voor je?

Toegevoegd na 7 minuten:
sorry ik bedoel tweetbig

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Een beter optie om te gebruiken is Tweetadder: http://www.tweetadder.com/idevaffiliate/idevaffiliate.php?id=11743

dat heeft meer opties dan tweetbig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik ken het niet, maar misschien dat het een actie was dat de app een tijdje gratis was. toen heb je hem gedownload, dus... geluk. het lijkt me een beetje onwaarschijnlijk dat de app het niet of niet meer doet als je hem gewoon hebt gedownload. is het trouwens wel een app? :S en anders. moet het het gewoon doen (: