Is Internet Explorer BETA 9.0 Veilig?

Denken jullie dat het veilig is?, Kunnen jullie misschien ook nog een bron plaatsen?:P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het is een beta versie die op dit moment uitstaat, dat betekend dat ze willen kijken wat de gebruikerservaringen zijn.

Er zijn altijd kwaadwillenden die uitproberen waar de lekken in een browser zitten, dus op de vraag of deze veilig is kun je antwoorden dat met een goede virusscanner en firewall je IE9 veilig kunt gebruiken.

Echter altijd zorgen dat je updates installeert van Windows en van je virusscanner/firewall.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alle browsers die op een Windows-machine draaien, hebben lekken. Ook 9.0. Waarschijnlijk is 9.0 wel een stuk veiliger dan 6.0 - maar met zekerheid is dat pas te zeggen na een tijdje wachten: er kan best een bug van jewelste gevonden worden. Vantevoren weet je dat nooit. Op dit moment is dat echter nog niet 't geval.