Wat zouden jullie aanraden een laptop of een standaard computer?

Ik wil een nieuwe computer maar kan niet beslissen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat ligt er natuurlijk aan wat je op de laptop wilt doen. Laptops zijn ideaal voor studie en werk omdat je ze overal mee naar toe kan nemen. Dat is het ideale van een laptop zelf heb ik een laptop en als ik ergens naar toe ga. Dan neem ik over het algemeen mijn laptop mee. En daarmee dus ook al je bestanden en instellingen et cetera. Het nadeel van een laptop is dat ze over het algemeen kwa kracht niet zo sterk zijn als een computer. Als je dus iemand bent die veel computer spelletjes speelt et cetera dan is een computer handiger. Ook moet je letten op het feit dat een laptop een redelijk klein toetsenbord heeft wat het moeilijker maakt om op te typen. Daarom heb ik er ook een met een groot scherm gekocht want dan is het toetsenbord ook wat groter. Ik raad aan als je het ding wilt gebruiken voor spelletjes of als je het om een andere reden een krachtige machine moet zijn. Koop een computer. Gebruik je het alleen om te surfen/werken et cetera neem een laptop

Ikzelf vind een laptop voor thuisgebruik ideaal. Je hebt dan niet steeds zo'n pc-kast in je woonkamer staan en je ruimt het lekker makkelijk op.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100