Wat raden jullie mij aan een Ipod touch 4G 32GB van de DIXONS of een Tablet van €100?

Ik weet niet wat ik moet nemen. Wat raden jullie mij aan? En is de tablet van de Intertoys goed?

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik wil er games en apps op doen ook een camera mag niet ontbreken. Ook wil ik leuke apps. Ook wil ik een G-sensor (bewegingssensor)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (9)

Ik weet er weinig vanaf, maar zou sowieso voor apple gaan, dan weet je tenminste dat het goed zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je niet een Ipad? Als je er toch een wilt kopen zal ik voor Apple gaan. Dan weet je zeker dat je iets goeds hebt gekocht :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple! Is simpel en je weet zeker dat je geen zooi hebt gekocht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tablet van intertoys is in pri cipe niet echt een goed ding.... Wat wil je er mee doen? Dat is misschien belangrijker..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou dit even lezen voordat je de intertoys table koopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima link +
Ik zou voor de apple gaan als je iemand bent die veel reist, er hem graag meeneemt. Als je iemand bent die het liefst thuis even zijn tablet pakt en er iets op doet moet een tablet nemen. Ik zelf heb ook een apple iphone en ik moet zeggen dat het met beter bevalt , en ik ik denk altijd beter zal bevallen dan een tablet. Maar iedereen heeft zijn voorkeuren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou gaan voor de ipod touch.
Ik had vanmiddag iemand hier die zo een tablet had gekocht maar ik vind het een pruts ding. Goedkoop gemaakt, matige kwaliteit, handleiding mist de helft, functies kloppen niet, cammera is om te janken, vergeet dat ding van de intertoys. Maar als je een tablet wil kun je voor €100 meer eentje krijgen waar je veel meer plezier van zult hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LET OP!
ik heb een ipod touch 4g in bezit en ben er echt NIET tevreden over, internet is langzaam en alles valt HEEL VAAK opeens uit!
Ik ken vrienden met een ipod toch 4g en die zijn er ook NIET tevreden mee!
Ik zou wachten tot de 5e generatie of gewoon tablet kopen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor ik heb hem gewoon in de Icentre gekocht, super betrouwbaar dus
Ik zou gaan voor de Ipod touch gaan. maar zou hem dan wel bij de BCC kopen daar is 'ie namelijk € 254.

Of ergens anders een andere tablet gaan zoeken.
Wat wil JIJ eigenlijk?
Een tablet of een Ipod Touch?