Wat raden jullie mij aan een Ipod touch 4G 32GB van de DIXONS of een Tablet van €100?

Ik weet niet wat ik moet nemen. Wat raden jullie mij aan? En is de tablet van de Intertoys goed?

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik wil er games en apps op doen ook een camera mag niet ontbreken. Ook wil ik leuke apps. Ook wil ik een G-sensor (bewegingssensor)

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik weet er weinig vanaf, maar zou sowieso voor apple gaan, dan weet je tenminste dat het goed zit.

Apple! Is simpel en je weet zeker dat je geen zooi hebt gekocht!

Tablet van intertoys is in pri cipe niet echt een goed ding.... Wat wil je er mee doen? Dat is misschien belangrijker..

Ik zou voor de apple gaan als je iemand bent die veel reist, er hem graag meeneemt. Als je iemand bent die het liefst thuis even zijn tablet pakt en er iets op doet moet een tablet nemen. Ik zelf heb ook een apple iphone en ik moet zeggen dat het met beter bevalt , en ik ik denk altijd beter zal bevallen dan een tablet. Maar iedereen heeft zijn voorkeuren!

Ik zou gaan voor de Ipod touch gaan. maar zou hem dan wel bij de BCC kopen daar is 'ie namelijk € 254. Of ergens anders een andere tablet gaan zoeken. Wat wil JIJ eigenlijk? Een tablet of een Ipod Touch?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100