Is er een HTML code om een andere pagina weer te geven?

Ik heb een site voor mijn klas, en ik wil de roosters doorstreamen, maar de HTML-code vernieuwt niet automatisch. is er een code om de bron van een bepaalde site door te streamen? op een manier dat die natuurlijk wel veranderd als die pagina wordt veranderd(dat je dus automatisch de code van een andere site krijgt)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat bedoel je met doorstreamen? Een frame? Een iFrame?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Streamen, Automatische Updates van pagina vernieuwen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gewoon de code van een andere pagina gebruiken, maar dat ie het wel automatisch de code vernieuwd

Het beste antwoord

Het antwoord op je vraag heet iframe.
Daarmee kan je een andere pagina op je site zetten.
Om een gedeelte te doen is een stuk moeilijker, maar dat wordt jQuery Ajax load genoemd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is gelukt!
Vooral de bron was erg handig :)

Andere antwoorden (1)

Daar zijn niet echt codes voor. Om zo'n pagina te vernieuwen kun je een RSS feed proberen. Als je een link naar een andere pagina wilt gebruiken moet je de code gebruiken: location= www.goeievraag.nl