Wanneer ik zelf een eenvoudige website maak, kan ik die dan later laten professionaliseren, dus bv betaalmogelijkheden, animatie, erbij?

......OF moet dan de hele website opnieuw gebouwd worden en kan een derde niets met de door mij gebouwde eenvoudige pagina niets aanvangen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

De ene pagina van jouw maakt niet uit; jij bepaalt de lay-out en die is zo gemaakt. En een jouw pagina is zo geïmporteerd in een tool. Belangrijk is dat je gezien wordt op het internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er aan in welk systeem de 'professionaliserende' partij de website wil bouwen. Als jij hem bouwt in Drupal en jouw sitebouwer wil het in Contao doen, heb je een probleem. De kans is groot dat hij alleen je opmaak-elementen gebruikt en verder helemaal opnieuw begint. Tenzij je van te voren afspreekt dat jij de opzet maakt en dat hij hem verder uitwerkt. En spreek je ook meteen af in welk systeem je hem samen bouwt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maak zelf ook website, deze maak ik altijd gratis.

als je een gratis flash website wil (LET OP, deze kan je niet op je mobiel of tablet kijken) ga je naar Wix.com hier kan je hem gratis maken, als je een domein wil, dan moet je betalen.

op deze website: http://www.nederlandverdientonline.nl/gratiswebsite kan je een jaar gratis een website hebben + domein dus. www.younaam.nl na dat jaar krijg je een mail of je je domein wilt verlengen, doe je dit niet. dan word hij verwijderd. ik heb deze website's gemaakt:

http://www.businessgrow.nl/
http://www.marcel-schmidt.nl/

veel plezier, als je een vraag hebt moet je maar ff contact op nemen met marcel@businessgrow.nl