hoe kan je meer foto's op paint tegelijk krijgen en bewerken of kan dat niet?

bijv 3 foto's

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
27.2K
rose
13 jaar geleden
Wil je drie foto's in één paint-bestand, of wil je ze apart in bestanden geopend hebben?
rose
13 jaar geleden
Waarom zeg je niet even wat je wilt?

Antwoorden (7)

Bij mijn weten kan je ze niet afzonderlijk in paint openen. Het bestand dat je open had wordt dan gesloten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik altijd doe is twee paint bestanden open zetten. In de ene werk ik, de ander gebruik ik om een nieuwe foto/plaatje te openen en vanaf daar te kopieren naar het eerste paint bestand.
Maar er zal ongetwijfeld wel een makkelijkere manier zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik doe het ook zo.
in de ene werken, in de andere een nieuw plaatje openen, bewerken en dan plakken in het eerste bestand
Ik gebruik Paint helemaal niet meer sinds ik het bewerken van afbeeldingen doe in powerpoint of in word. In word moet je je afbeelding op transparant zetten en powerpoint kan je ze slepen, draaien, kleurtjes geven wat je wilt. Nu gebruik ik niet de leuke tekentooltjes van paint meer, dus ik weet niet of je dat juist nodig hebt, maar probeer het eens met word of powerpoint!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat je het beste paint twee x kunt openen.
maareh...waarom paint? er zijn prima gratis fotobewerkingsprogramma's te vinden waar je 1000 x meer mee kan dan met paint, één ervan is bijvoorbeeld GIMP. Helemaal gratis en je kunt er prachtige dingen mee doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel, dan kan wel. Eerst moet je dan een groot blank blad openen. Dan klik je op Bewerken en vervolgens op Plakken uit... Je zoekt en opent de eerste foto. Dan klik je weer op Bewerken en Plakken uit en je selecteert de tweede foto. Voor de derde foto idem. Enzovoort.
13 jaar geleden
Paint Dot Net gebruiken. Met alle respect voor MS, maar Paint is niet meer van deze tijd...
Paint Dot Net is gratis en het werkt vergelijkbaar met Paint, alleen veel meer mogelijkheden en veel minder chaotisch als Gimp.
ArtGem is ook aan te raden, hoewel dat niet meer ondersteund wordt.
Succes!!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paint.Net geeft meer mogelijkheden dan paint. Vooral dat je bestanden open kunt hebben staan en ze allemaal kunt bewerken.
Paint.net is erg flexibel in dat opzicht! ik werk er al jaren mee en wil nooit meer anders :-)

Paint is echt het magere broertje van paint.net.

http://www.paint.net/