Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Je kunt alleen maar een Exchange-account aanmaken als je kunt inloggen op zo een server. Die draaien alleen maar bij bedrijven voor de werknemers.
(Lees meer...)
escape
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij niet helemaal waar, ik heb namelijk via gmail een Exchange account waardoor ik mijn contacten, mijn agenda en mijn mail via m'n iPhone kan synchroniseren.
escape
15 jaar geleden
Ik moet je daar gelijk in geven. In zoverre, dat Google eigenlijk het woord 'Exchange account' misbruikt en steelt van Microsoft. Je kan dan een account aanmaken dat zich net zo gedraagt als bij een echte Exchangeserver.
Via Gmail kon ik gewoon via een site een Exchange account aanmaken waardoor ik mail, contacten en agenda kan synchroniseren.. Kan bij bijvoorbeeld hotmail oid niet, volgens mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing