Er is een manier die gaat alsvolgt:
je gaat naar www.youtube.com maakt een account of login als het kan zet je het filmpje op youtube en plak je de link in de powerpoint

Of.....
je opent het programma
gaat naar invoegen en dan de eennalaatste staat Film dan klik je op het pijltje daaronder daaronder en klikt op Film uit bestand...

zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voeg in de dia een woord of plaatje in.
Klik hier met de rechtermuisknop op en selecteer hyperlink maken. Verwijs naar de plaats waar het filmpje opgeslagen is op de computer of de link op het internet.
Frank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik Denk dat je geen film in een PowerPoint kunt zetten

Een film van jouTube afspelen in een PowerPoint gaat als volgt !

1 Ga naar onderstaande website en Download een plugin die bij jou PowerPoint past 2003 of 2007 - 2010

http://skp.mvps.org/youtube.htm

2. Start - PowerPoint - Extra - invoegtoepassingen
- nieuwe toevoegen- Navigeer naar de Map waar de plugin staat - Youtube video.ppa - Ok

3 Ga naar de JouTube film en kopieer de website link http://www. enz Door die te selecteren en dan rechtsklikken kopieren of ctrl+c

4 Je klikt bij PowerPoint op invoegen - YouTube video - dan komt er een schermpje klik op - next

Dan weer een schermpje je link plakken door ctrl+ v - next - Play - Show

set video size 75 %
Set shape positie - Center of slide - next - finish

Jan v d Aa - Ik hoop dat het lukt - Veel plezier met pps!