Is het mogelijk om je eigen startpagina te maken of beheren en hoe doe je dit ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Er zijn heel wat startpagina's, er zijn er die plaatjes toestaan en achtergronden of hele simpele met alleen een keuze uit kleuren templates. Er is er zelfs een die je als privé kan beschouwen dus met een wachtwoord op je eigen linken pagina komen, als je tenminste zoiets als een linken-pagina bedoeld. Ik beheer zelf een site die deze linken verzameld heeft, http://algratis.jouwpagina.nl ook dit is zo'n startpagina. Voor het beheren van een startpagina/verzamelpagina ga je zo te werk. 1. Je gaat naar een startpagina die je bevalt (zoek via zoekmachine naar een linkenpagina waar veel sites verzamelt bij elkaar staan) 2. klik meestal bovenaan op "ook een dochterpagina beheren?" of zoek dit op de pagina als dit niet bovenaan staat aan de zijkant of onderaan 3. Je komt nu op een invulpagina volg hier de instructies, o.a. je site een naam geven 4. voeg je linken toe en maak je pagina mooi met de linken die op je inlog pagina staan 4. Je komt online (meestal) als er 30 of meer linken op staan Als je een directe startpagina bedoeld (dus opstarten via je browser) kun je dit o.a. via Google doen, 1. maak een gmail account aan, daarna kan je hier een startpagina aanmaken met gadgets die je interessant vind zoals o.a. een krant of agenda en achtergrond enz.

je had eerst ook son site, www.come2me.nl daar kon je altijd eigen sites maken Toegevoegd na 2 minuten: Bij www.come2me.nl kan je je eigen site maken, heel fijne site bovendien!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100