Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik dit weg???

Ik heb de laatste tijd erge last van irritante reclame die te pas en te onpas verschijnt aan de linker kant en me soms belet om bv 'verzonden' e.d. aan te klikken. Het flikkert ook, dus heel onduidelijk. Eerder had ik het aan de rechterkant en dat vond ik niet zo'n ramp (en dat flikkerde ook niet), dan had ik er geen last van.

Wie o wie weet hoe ik hier vanaf kan komen?

BVHD!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En over welke reclame heb je het? (Of waar staat die reclame?)
misslobe
14 jaar geleden
nou, het is reclame die ik laatst heb aangeklikt bij de site van Neckerman. Maar ook is er reclame van M&S e.d.
Het verschijnt telkens heel flikkerend aan de linkerkant als ik op mij email-account (van hotmail) zit. Eerder deed ik dat ook wel en was die reclame alleen aan de rechterkant te zien en dat kon ik ook wel wegklikken als ik dat wou...... en dat flikkerde ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na het installeren van firefox, moet je de adblockers wel als plugin installeren.
Als je "adblockplus firefox" googlet, vind je hem wel. Download de plugin en de rest wijst vanzelf.
misslobe
14 jaar geleden
oke, bedankt, ik zal het proberen (ben zo'n kluns in die dingen :-(.....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Gebruikt u Windows of Linux? Ik gebruik sinds een een tijdje Linux en ik moet zeggen de pop ups en reclame is veel minder als u gebruik maakt van Linux Ubuntu. Al getest en vergeleken met Windows 7. Als u IE gebruikt raad ik u aan om naar Mozilla Firefox over te stappen. Veel beter, bestaan duizenden plug-ins voor en zo wie zo gaat u minder pop-ups of reclame over u heen krijgen.

Wat u ook kan doen of proberen op zijn minst is het programma Advanced System Care gebruiken. Dit is voor Windows en dit geeft u allerlei opties om u systeem op te schonen, zoals adware remover, registry cleaner, security check en werkt de gaten in de beveiliging ook weg, defragmentatie, een uninstaller die echt alle achtergebleven files weghaalt, etc, etc, etc...

Echt een uitstekend programma en wordt ook gratis aangeboden! (ik was zelf onder de indruk van de mogelijkheden)
Wel een beetje opletten dat u geen zaken gaat verwijderen die u nog nodig heeft!

Ik doe er een link bij waar u het eventueel kunt downloaden.

Proberen maar zou ik zeggen, u gaat hier alleen maar voordeel mee doen :).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar ik weet dat zowel Firefox als Google Chrome heel goede addblockers hebben die ervoor zorgen dat je geen reclame meer ziet.

Misschien een idee om zo'n ding ook te installeren?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naast adblock kent Firefox ook een goede flash blocker. De meeste knipperende reclame wordt met flash gemaakt. De blocker geeft je ook de mogelijkheid flsh toe te staan op bijvoorbeeld youtube
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misslobe
14 jaar geleden
oke, heb firefox geinstalleerd, ben benieuwd!
misslobe
14 jaar geleden
Helaas, zonder resultaat........ wordt er helemaal gek van die reclame!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welke add ons heb je geinstalleerd?
misslobe
14 jaar geleden
Ach weet je, ik heb zo weinig verstand van dit allemaal...
Ik had gewoon firefox opgezocht via google en gedownload. Maar nu staat bij de 3e reactie onder mijn vraag van 'atari': "Na het installeren van firefox, moet je de adblockers wel als plugin installeren"... Dus ik heb de firefox nu eerst maar weer gedeïnstalleerd en probeer het opnieuw.... Maar ik weet helemaal niet hoe ik dat moet doen: "....als plugin installeren" Dom he?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing