Mijn HDMI kabel werkt opeens niet meer van tv naar pc. Misschien programma verwijdert van PC?

Mijn HDMI kabel werkt opeens niet meer op mijn tv. Ik heb een Samsung laptop en een Grundig tv. Hij heeft altijd prima gewerkt. De pixels staan goed en verbinding maken met een extern beeldscherm lukt niet. De computer reageert daar niet meer op. Hij herkent de hele HDMI kabel niet. Ik heb al een andere, nieuwe kabel geprobeert. Deze doet het ook niet. Het ligt dus niet aan de kabel denk ik. Een tijdje geleden heb ik wel mijn computer opgeschoond en programma's verwijderd. Kan het zijn dat ik per ongeluk een programma heb verwijdert dat ik nodig heb om de HDMI kabel te herkennen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (2)

Dit probleem lijkt op een gemis aan de juiste driver. U zult dus op zoek moeten naar een nieuwe(re). Bij het verwijderen van programma's is de kans erg klein,dat U nu met dit probleem zit,echter het komt steeds vaker voor,dat er ná een al dan niet automatische Service Pack update of een aanvullend kb-bestand ,dit plaatsvind.
Ik ben geen echte voorstander van Systeemherstel...toch lijkt het mij nu zinvol,om dat eens te overwegen,vooral omdat U aangeeft,dat het met een andere HDMI-kabel ook niet functioneert. U heeft uiteindelijk weinig te verliezen. Als U zich nog kan herinneren,wanneer U die opruiming c.q. schoonmaken van Uw pc heeft uitgevoerd...ga dan naar die datum terug,indien mogelijk,anders 1 dag later.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 9 uur:
Op de volgende 2 linkjes kunt U de videokaart drivers terugvinden:

ATI Catalyst Drivers 11.5 is hier te vinden :

http://ati-catalyst-drivers.nl.malavida.com/d1309-gratis-downloaden-windows

AMD:

http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/downloads.aspx

Let wel op,dat U de drivers pas download / installeert nadat het juiste besturingssysteem [Windows 7 32bits óf 64 bits bijvoorbeeld].
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een poging gedaan om de functietoets + schermuitgang knop in te drukken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heb ik al geprobeerd, maar werkt echt niet. Mijn computer reageert daar niet meer op.