Hoe maak je in een brochure bij publisher 4 kolommen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik zie het knopje wel staan, ik kan het alleen niet aanklikken. Publisher 2003.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik zie het knopje wel staan, ik kan het alleen niet aanklikken. Publisher 2003.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Ik zou een tabel maken met één rij en vier kolommen.
Het icoontje voor de tabel staat in de linkerzijbalk, net onder het tekst-icoontje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst een tekstvlak creëren. Dan in tekstvlak klikken. Dan moet het knopje wel aan te klikken zijn en kan je het aantal kolommen kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zodra je ook maar een word hebt getypt kun je wel met de knop in de werkbalk meerder kolommen maken.
Dus eerst wat tekst typen en dan de kolommen knop.
Frank