dingen zoals muziek en e-books opslaan. een ipad 16 gb is meer geschikt om te interneten. en er een paar speletjes op te zetten. wil je er veel muziek en zo opzetten dan is het verstandig om de 32 of 64 gb ipad te nemen.

je kunt ook een server nemen. dat is een soort computer die je thuis hebt staan en op het internet aansluit. dan kun je daar al je bestanden opzetten. dan is de 16gb uitvoering prima.

de ipad 2 is er nu trouwens ook dat is de nieuwere lichtere en snellere versie van de ipad.

mvg melle 852 (sorry voor de kromme zinnen.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er is in totaal noet z'n groot verschil! De 32GB is iets sneller en heeft meer geheugen dus kan je er meer op zetten! Voorderest is er niet veel verschil!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beide apparaten hebben dezelfde processor, dus de verwerkingssnelheid is gelijk. Verder is de software en de hardware gelijk, op het opslaggeheugen na.

Op de 32 GB versie kan meer informatie worden opgeslagen dan op de 16 GB versie. voor mensen met een intensief gebruik van de Ipad is het in enkele gevallen gunstiger voor meer geheugen te kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet helemaal waar want de 32GB heb meer geheugen om zn informatie op te slaan! Er zit idd wel dezelfde processor in, maar hij heeft meer ruimte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt niets uit, hij wordt daar niet sneller van. Het RAM is gelijk en ook de processor is onveranderd. Er zit wel is waar een flashschijf in, maar geen SSD dus ook als hij wat voller is zal hij zijn snelheid behouden.
Helemaal niets behalve de grotere opslagcapaciteit. Ik heb een iPhone 4 met 32GB, waarvan 26GB in gebruik. Om die reden ben ik toen gegaan voor de iPad 64GB + 3G, omdat ik dan zeker ben dat ik geen opslagcapaciteit tekort heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enige waar ik even snel op kan komen is dat je opslag minder snel volraakt bij videobewerken.

Voor de rest moet je redelijk je best doen bij 32 GB om hem vol te krijgen. Bij 64GB helemaal.

Terwijl bij 16GB dit best snel gaat.