Ik wil Ios 6 downloaden op mijn iphone 4, maar het loopt vast!

hij is gejailbreakt. Ik download het via wifi en er staat steeds een fout bij het laden. Hij laad steeds en dan helemaal bij het einde komt er een fout en lukt het niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je je jailbreak IOS 5.1.1 gedownload hebt met absinthe (zoals ik ook had) dan kan je niet via wifi updaten (ik had het 6 keer geprobeerd en hij bleef hangen op de 99% elke keer) maar je moet hem dus eerst via itunes een restore geven. LET OP: je verliest al je gegevens als je geen back up via itunes of icloud hebt gemaakt. Maar na de restore heb je geen jailbreak meer en kan het downloaden van IOS 6 beginnen. En dan kan je dan later je back up terug zetten.

Maar:
Naar IOS 6 upgraden en je jailbreak verliezen is een grote afrader!!!
Ik spreek uit ervaring en het duurt nog 3/4 maanden waarschijnlijk voor de. Nieuwe untethered jailbreak. IOS 6 voegt nauwelijks nieuwe dingen toe en je gaat je jailbreak tweaks echt missen. Ik kan geen youtube reviews van apps en tweaks meer doen met device record ( een screen recorder naar youtube). Dus ik raad het je echt af! Maar doe ermee wat je wilt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat wat voor altijd blijft? Je hebt nu al wel een tethered (je moet hem aanzetten via de computer) jailbreak voor IOS 6 alleen dat is erg vevelend bijvoorbeeld op vakanties. Want dan mag je iphone/ipod/ipad niet uitgaan anders kan je hem niet meer opstarten. Untetered jailbreaks komen meestal 3 dagen na de release van de IOS uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel tethered bij de laatste zin

Andere antwoorden (3)

Dan heb je de verkeerde jailbreak.
Je moet Redsn0w 0.9.13dev hebben, als je het met iTunes hebt gedownload (ios 6) dan heb je 6.0GM. IN de meeste gevallen werkt deze redsnow versie het beste, heb het zelf ook zo gedaan op mijn oude iphone, heb nu de 5. Mocht het niet lukken dan moet je IPSW Bestanden gaan downloaden en die op je iphone krijgen met de redsnow jailbreak, onmogelijk dat het dan nog blijft hangen.

SUcces!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke dit kan best lukken maar er is nog een andere manier.
Je moet hem installeren via iTunes, want je hebt de verkeerde jailbreak versie voor IOS 6. Hierdoor zul je wel je jailbreak verliezen.
Trouwens, ik heb een iPod Touch 4G, en IOS 6 is niet zó super hoor.... ik heb hem liever gejailbreakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koppel hem aan aan je pc en installeer hem via iTunes zorg dat je iTunes is upgrade naar Itunes 7 en gaan naar de pagina van je iPhone en klik op zoeken naar update en installeren maar