Hoe kan ik mijn WLAN modem een andere naam geven?

Ik heb een WLAN-Modem van T-Home(Woon in Duitsland)

Mijn vraag is hoe kan ik de naam veranderen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Meestal op de volgende manier: tik in je browser 192.168.1.1 (kan ook anders zijn met sommige routers) ga dan naar de wireless settings en zoek naar SSID hier kan je je naam veranderen. Het wachtwoord en gebruikersnaam van je router is meestal admin/admin. Toegevoegd na 1 minuut: Als dit niet lukt kijk dan ff op de modem/router en geef even wat namen/nummers van je modem met ingebouwde router. Toegevoegd na 5 minuten: Is het deze W303V of W504V? Toegevoegd na 7 minuten: http://speedport.ip probeer dit eens

voor je IP te weten zoals hier boven vermeldt ( hij is correct ;) ) moet je in je opdracht prompt / command prompt venster het volgende typen : ipconfig dan komt het adres IPv4 : bvb 192.168.1.1 deze moet je dan intypen in je browser.

Hoe staat al beschreven, maar doe dit wijzigen wel het liefst met een LAN verbinding ipv via WLAN. Zodra je namelijk de naam van SSID wijzigt, heb je ook geen draadloze verbinding meer...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100