Kan het beeldscherm van een Windows laptop uit terwijl de laptop zelf nog werkt?

Ik ben een groot bestand aan het downloaden en nu laat ik mijn Dell laptop met Windows 7 ook 's nachts aan, maar het beeldscherm blijft nu ook aan en dat geeft licht dus ik wil mijn beeldscherm op zwart terwijl mijn laptop door download en mijn laptop niet automatisch uit gaat. Is dat mogelijk?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Doe de deksel dicht. Je kan instellen dat als je de deksel/beeldscherm dicht doet dat dan de computer aan blijft. Dit kan je instellen via configuratiescherm en dan klikken op energie instellingen

Ik wou dat ook doen met een spel dat ik zat te dowloaden maar ik probeerde alles maar het lukte niet dus nee dat kan niet

Je kunt altijd de helderheid verlagen.

Bij mij wel, ik heb een Samsung R530NL laptop, en de toetsencombinatie die ik indruk is Fn-F5. Op mijn F5 toetsje staat een zonnetje in het blauw.

ja inderdaad zoals bpaf al zei... maar je zal e.v.t. ook een lege screensaver kunnen aanzetten. echter zit bij xp, vista en windows 7 deze screensaver al in inbegrepen. zo niet zie dan bron van me post Toegevoegd na 2 minuten: ok de link klopte niet, was voor de mac... probeer google eens af te zoeken.

Bronnen:
http://bit.ly/iDGSZG

ja dat kan schakel de laptop helemaal uit en start hem op in beveiligde zone

Bronnen:
mij zelf

Bij mijn Packard Bell TJ77 is het FN + F8 dan staat het beeldscherm uit.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100