mijn pc start niet meer op als ik hem opstart gaat even de vinnen draaien daarna is het over en uit

heb al een nieuwe voeding geplaatst maar er veranderd niets.

Toegevoegd na 6 dagen:
alle ledlampjes flitsen wel even op net zolang als de koelvinnen draaien pakweg 2 seconden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Misschien het moederbord?
Je kan ook even na een computer winkel bellen/gaan.
'Ferr.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik ook gehad een tijdje geleden.
Ik weet niet meer precies waar het aan lag, volgens mij inderdaad iets met het moederboord maar dat weet ik niet zo zeker. Omdat de reperatie veel geld zou kosten en omdat het geheugen e.d. niet zo'n succes was, heb ik een nieuwe gekocht.
Maar het lijkt mij dat er van alles aan de hand zou kunnen zijn, ik zou inderdaad maar even naar de computerwinkel gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de ventilatoren gaan draaien en daarna weer stoppen is het vaak de voeding die stuk is. Deze kost ongeveer 40 euro. Maar de voeding kan andere onder delen hebben beschadigd onder andere het moederbord.