een vraag voor alle jailbreakers onder ons...

Ik heb mijn Ipod Touch al 1 keer gejailbreaked. Toen had ik het gevoel dat het niet helemaal gelukt was, omdat niet alle thema's goed werden ingesteld (dit kan ook aan mij liggen). Hierna heb ik heb hersteld op Itunes, en alles is weer normaal geworden. Nou wil ik hem nog een keer jailbreaken. Ik heb de firmware (4.3.2) en RenSn0w. en als ik het hele 'ritueel' uitvoer, krijg ik bij het laatste scherm (waar iedereen de tekst: 'jailbreak succelfull' ofzoiets moet krijgen te zien) dat het laad, en dat het op het einde stopt. dan start mijn ipod opnieuw op en komt er een scherm met de iconen: Itunes en een UBS, dat betekend dus dat ik mijn Ipod moet aansluiten aan Itunes.

Ik heb dit al een paar keer geprobeerd, maar steeds komt er hetzelfde, dus mijn jailbreak lukt niet.

Wat moet ik doen?

*Waarschijnlijk snappen allen RedSn0w gebruikers dit, en sorry voor de chaotische tekst.

Groetjes.

Toegevoegd na 29 minuten:
ohja, ik was vergeten: ik heb een Ipod Touch 4G, firmware 4.3.2.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even op een rijtje. Welke generatie ipod heb je en welke firmware staat erop?

Antwoorden (4)

Volgens mij komt het omdat die jailbreak alleen voor de iphone 4 is... Als ik jou was zou ik teruggaan naar 4.2 of 5.1.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het 2 x gedaan eerste keer de 1 ste dat is volgens mij cydia 2 de keer de 4 de! En heb je hem goed uit gezet voordat je aan het proces begint? Probeer het maar is!
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, ik heb hem uitgezet, maar ik snap het stukje van 2/, 1ste/ sde en 4de (?) niet...:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of het bij jou het zelfde is maar ik moet beginnen met via redsnow een programma te openen. Dannkomt er iets te staan waar je ja op moet antwoorden. Dan moet je op Next klikken. En dan moet ik iets gaan aanvinken en dat bedoel ik met de 1 ste en de 4de want je hebt 5 mogelijk heden. Zo werkt het bij mij weet niet of het bij jou het Zelfde werkt! Ik hoop je beter geïnformeerd te hebben
Probeer met greenposi0n te jailbreaken!
Ik heb het zelf ook gedaan op mijn iPod touch 2G, het werkte perfect en zonder problemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google even voor jailbreak wizard, hier kun je je iDevice info invullen en dan zegt deze hoe je het beste kunt jailbreaken. Succes!