Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

ze zijn er mee bezig... het duurt heel lang om een netwerk helemaal opnieuw op te bouwen... maar iemand die met z'n domme niet serieuze vragen hierkomt heeft volgens mij geen genoeg hersen in z'n pan zitten om dat te begrijpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jullie vragen vast af waarom ik zo brutaal was: nou zijn beschrijving `ben aan het afkicken ha-ha` lijkt me niet zo serieus, hij weet heel goed wanneer psn het doet (niemand kan dat weten... -.-)
Is net ook gevraagd, maar goed.

In een artikel op zdnet.be staat het volgende te lezen.
"Een externe inbraak op ons systeem heeft ons netwerk aangetast. Om een grondig onderzoek uit te voeren en om het netwerk veilig en vlot te houden, hebben we woensdagavond het PlayStation Network en Qriocity uitgeschakeld." Dit staat sinds 22 april te lezen op de Amerikaanse PlayStationblog.
“We werken de klok rond om PSN en Qriocity weer online te brengen. Om onze netwerkinfrastructuur te verbeteren hebben we besloten het systeem opnieuw op te bouwen. Dat kost veel tijd, maar de extra beveiliging is nodig.”
Ze geven dus niet een exacte tijd en/of datum, maar er gaan geruchten rond die variëren tussen één dag tot bijna één week.
De BBC heeft vanmiddag gemeld dat Sony bezig zou zijn een persbericht dus misschien komt er binnenkort meer informatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze zijn al 6 dagen down.
En echt en ook echt alle servers zijn down, dus het duurt een tijdje voor ze online zijn.
Je kan een binnen een week wel verwachten dat ze online zijn, maar je betaald tog niet voor PS+ tog?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar dan nog ik betaal liever by xbox dan dat je dit hebt of nie???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maakt eigenlijk niet uit zoveel uit.
Althans voor mij.
3/4 mei volgens sony
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing