Kan er op Lenevo T530 I5 2.60Ghz 8ram 320GB hdd intel core graphics 4000 HD?

Hallo beste mensen,

Ik had een vraagje heb zelf niet echt veel verstand van laptop inhoud maar is het mogelijk om los op deze laptop gta san andreas te kunnen runnen niet meerdere spellen alleen dit ?

Lenevo T530 i5 2.60Ghz 8gb ram 320gb hdd intel core 4000 HD

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat je het beste kan doen is op youtube video's bekijken van mensen die een soortgelijke processor en GPU hebben en spellen getest hebben.
https://www.youtube.com/results?search_query=i5-3320M+hd+4000 Let wel op dat het om de laptop variant gaat.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik adviseer ook zeker om het niet te gaan spelen als dat de vraag was.

Het beste antwoord

Ja, San Andreas is een GTA III seriespel uit 2004 met de volgende min. requirements:

CPU: Pentium III or Athlon equivalent
CPU SPEED: 1 Ghz
RAM: 256 MB
OS: Windows 2000/XP only
VIDEO CARD: 64 MB DirectX 8.1 compatible video card (NVIDIA GeForce 3 or better)
SOUND CARD: Yes
FREE DISK SPACE: 3.6 GB for minimal install

Verwacht er niet veel van hier een video van iemand met een iets lager geklokte i5
Je zal alles naar laag moeten zetten.
https://www.youtube.com/watch?v=SOEOd3cVDJc

Zijn specs:
Intel Core i5-3337U 1.8GHz
4GB RAM
FPS
Lowest: 15
Average: 30
Highest: 40

Volgens mij klokt de grafische processor mee met de CPU en dat zou een voordeel voor jou zijn.

Toegevoegd na 2 uur:
Mocht dit een adviesvraag zijn verkleed als een feitelijke vraag. Dan is mijn antwoord:

Ja het kan, maar ik zou het niet kopen of proberen te spelen.

Toegevoegd na 2 uur:
Aan de andere kant:
https://de.gamesplanet.com/game/grand-theft-auto-san-andreas-steam-key--1934-1?affiliate=allkeyshop&utm_source=www.allkeyshop.com&utm_medium=referral&utm_campaign=allkeyshop
Voor 3,40 kan je ook niet een hele grote buil vallen. En je kan het spel later op een ander beter systeem dan gewoon weer verder spelen.