de rappelz setup opent niet

ik wil graag het spel rappelz spelen, alleen als ik dubbelklik op het bestand dat is gedownload met de downloader van hun site, blijft deze eeuwig laden, wat doe ik fout, ik heb vista

ik heb deze vraag al is gepost maar dat topic is toen opeens verdwenen dus vandaar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Rechtsklik hierop:
http://gpotato.cdnetworks.net/US/RappelzUSDownloader20100915.exe
Doe dan: 'Opslaan als...' en kies bijv. je bureaublad.
Pas als dat bestand binnen is: dubbelklik op het bestand op je bureaublad.

Tenminste, als je dit spel bedoelt:
http://rappelz.gpotato.com/?m=downloads

Toegevoegd na 1 minuut:
Een andere optie die prima zou kunnen helpen: een andere browser:
http://www.opera.com
http://www.google.com/chrome
www.firefox.com
Persoonlijk vind ik Opera 't beste. Minimalistisch en erg aanpasbaar (als je erin wilt duiken), in tegenstelling tot de anderen.

Toegevoegd na 44 minuten:
"dit bestand vraagt trouwens wel om toestemming en stopt er dan mee"
En toch zou 't kunnen helpen. Want een downloader haalt nieuwe bestanden binnen. Als er bijv. iets wordt geblokkeerd binnen Internet Explorer, kan 't best zijn dat die blokkade er niet is binnen een andere browser.

Komt er ook een foutmelding?
Je zou bijv. NetLimiter2 kunnen installeren zodat je kan zien of er continue iets (van het programma) wordt gedownload op de achtergrond.
Heb je niet per ongeluk, toen de firewall er naar vroeg, het programma geblacklist?
Houdt eens de map in de gaten waar de tijdelijke internetbestanden komen. Wellicht kan je daar zien wat en hoe 't e.e.a. binnenkomt.
Verder kan je nog checken of er een entry bijkomt in een foutenlogboek tijdens/na het downloaden/setuppen:
1. Rechtsklik op 'Deze Computer'.
2. Beheren.
3. Open de Event Viewer (de Nederlandse naam weet ik even niet).
4. Open de foutlogboeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gedaan de vraag is waarom doet dit bestand het niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit bestand vraagt trouwens wel om toestemming en stopt er dan mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en nee een andere browser helpt denkik niet, het gaat om het bestand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals ik bij mijn antwoord op je verwijderde vraag al had gezegd: Weet je wel zeker dat je het spel al hebt gedownload, of probeer je slechts de downloader te starten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok nevermind, je hebt de hele download al zeg je. Je hebt om het spel te installeren wel beheerdersrechten nodig, of in elk geval het wachtwoord van een beheerder. Maar ik neem aan dat je dat ook hebt. Probeer het spel eens opnieuw te downloaden. Bij mij ging er laatst ook iets mis en gewoon opnieuw downloaden hielp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verrek ik denk dat ik hem heb, mijn virusscanner geeft aan dat er trojan horses verwijderd zijn precies toen op de tijden toen ik rappelz instaleerde! zou het deownloaden met virusscanner uit het probleem verhelpen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht helpt dat - maar wellicht krijg je dan ook een Trojaans Paard op je PC! En dat wil je echt niet. Moet je ook niet willen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang je Rappelz gedownload hebt van de officiële site, is er niks mis met dat plan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het probleem is opgelost door een andere mirror site te gebruiken