hoe krijg ik me pc weer aan de gang?

Ik krijg me pc niet meer aan ik zie aleen dat scherm zo alls op de alls op de foto het maakt niet uit op welke toets ik druk ik kom niet veder hij doet niks

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Ik ga er van uit dat er iets mis is met de HDD van je computer, waar je Windows op staat. Wat je nu ziet is namelijk de BIOS, je zal je pc mee moeten nemen naar een pc zaak, of zelf een nieuwe harde schijf er inzetten en nieuwe Windows installeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat gaat dus niet, want de computer blijft hangen in de POST (Power-On Self Test). De F8 truc werkt alleen als de computer aanstalten gaat maken met het starten van Windows, en dat gebeurt pas na de POST.
Ik neem aan dat je F1 geprobeerd hebt.
Nog een ding dat misschien werkt:
Haal alle stekkers uit je PC,
Maak hem open,
Haal de stekkertjes uit je harde schijf en doe ze er weer in,
Doe dit ook met het stekkertje op je moederbord van het snoertje dat naar je harde schijf gaat,
Maak je computer weer dicht en
Sluit alles weer aan zoals het was.
Probeer nu weer op te starten

Bij mij werkte dit gisteren.

Maak een back up van je harde schijf (misschien met Macrium Reflect). De kans is groot dat je HD aan vervanging toe is.
Ik duim voor je.