CMD + Shift + 3 ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je trouwens CMD + Shift + 4 doet en vervolgens een keer op de spatie drukt, dan veranderd je cursor in een fotocamera en kun je een venster aanklikken. Enkel dat venster wordt dan een screen van gemaakt.
Op 2 manieren zelfs.
Command + shift + 3 = screenshot van hele beeld
Command + shift + 4 = screenshot van een geselecteerd kader
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cmd shift 4 en dan spatiebalk om te selecteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een functie genaamt schermafbeelding die kun je opzoekenen in je dock zetten. druk dan op "leg vast" (bovenaan) dan kun je kiezen uit drie mogenlijkheden:
Meteen een schermafbeelding maken;
Eem schermafbeelding met een timer;
Een schermafbeelding van een selectie van het scherm
In tegenstelling tot het gebruik vam de toetsen om een schermafbeelding te maken, kun je met deze functie je afbeelding ook opslaan, bij het gebruik van de comando's word de foto gekopieërd en kun je hem alleen in een documantje plakken