Mijn Msn geblokkeerd?

Telkwns als ik mij probeer aan te melden met mijn account( ik heb ook nog een ander account dus kom niet af met nieuw account
aanmaken) komt er dit op: ' Er is een ongebruikelijke activiteit waargenomen in dit account. Het account is daarom ter beveiliging geblokkeerd.'
Weet iemand wat ik kan doen? Alvast bedankt!

Toegevoegd na 5 minuten:
Ja ik weet het, deze vraag is al eerder gesteld. Maar daar antwoorden ze met ' nieuw account aanmaken. Als iket de antwoorden niet echt veel ben, is dit ook geen ramp. Ik heb mijn andere account nog.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Normaal via de website www.hotmail.com je aanmelden, nrml vraag hij dan om terug je account actief te maken.

Gelieve iets te laten weten indien het lukt of niet

Grtz noobnoob