Spam mail!! Vanaf mijn hotmail worden soms 2 keer per dag mails gestuurd naar al mijn contactpersonen, hoe kan ik dit stoppen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

dat had ik ook, en wachtwoord veranderen werkte bij mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon wachtwoord veranderen. Dit had ik ook. Het is geen virus of iets, maar ww veranderen helpt wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je je wachtwoord veranderen
En later geen spam berichten meer aan klikken ;)
en als iemand jou een mail stuurt met een site met jou email er in, NOOIT AANKLIKKEN dat is een virus
Bijvoorbeeld fotoblabla@hotmail
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is je pc waarschijnlijk gehacked. Dat is bij mij ook gebeurd. Ik had toen ook Hotmail.
Laat niemand die mailtjes openen. Ik zou ook aangifte doen bij de politie. Die maken daar zeker werk van, althans bij mij toen wel. Als ik jou was zou ik een andere provider nemen want dit schijnt bij Hotmail vaker voor te komen dan bij de meeste andere providers. Hotmail zelf doet er niets tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zo moeilijk doen zeg.... Gewoon wachtwoordje van hotmail veranderen en klaar is kees!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alsjeblieft zeg, ga niet naar de politie.
Die kunnen er niks tegen doen, er zijn honderden van dat soort links waardoor je spam gaat sturen.
Gewoon wachtwoord veranderen!
Het hoeft maar 1 letter of teken te zijn, dan stopt het al!!
Je moet eerst je wachtwoord veranderen!
Je hebt waarschijnlijk in zo'n spam-mailtje een link aangeklikt, maar dat zijn virus-sites.
Wanneer je daarop klikt, 'verzamelen' ze daar je gegevens, dus je emailadres en je wachtwoord, en dan sturen ze geregeld vanaf jouw account een email naar al je contactpersonen.
Verander dus gewoon je wachtwoord, dan kloppen hun gegevens niet meer en zal het ze niet meer lukken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak reageren mensen op mailtjes omdat ze iets kunnen winnen zoals een ipod of ze doen mee aan een quiz of ze krijgen een mail ik heb jouw foto gezien, dan moeten ze hun email en wachtwoord invullen, als dit gedaan is dan krijgen alle contactpersonen ook weer spammailtjes. Dus nooit reageren op zulke mails. Je wachtwoord van je hotmail direct veranderen!