Hoe kan ik minder achter de computer zitten?

Ik ben 11 jaar
en buiten is er bij ons ook niks te doen
en als vrienden komen spelen gaan ze ook meteen achter de computer zitten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ervoor gaan staan.
Of erachter zitten. Haha

Het beste antwoord

Je bent 11 gaat langzamerhand puberen, je ziet dat het leven om je heen saai is, je computer is een uitweg en je kunt via de computer ook net zo sociaal bezig zijn. Als volwassen mensen niet begrijpen wat jij zolang achter de computer doet, kan je je afvragen waarom zij de hele avond aan de tv gekluisterd zijn. Als je wel graag weg wilt ga dan eens met je vrienden samen naar de stad, klikt dat spreek eens af om 's avonds te zwemmen of te vissen. Ga eens lekker ergens buiten in de tuin apart met je vrienden zitten en vraag om een terrashaardje met wat hout, schaam je niet teveel voor je computertijd, je wilt nu eenmaal je saaiheid doorbreken. Buiten ga je snel hangen en dan kom je vaak met foute kinderen in aanraking, dat is ook niet de bedoeling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

iemand anders je wachtwoord later veranderen en als je er een keer op wil vraag je of die gene het wachtwoord in wil typen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan iets leren, bijvoorbeeld: piano, gitaar, een 360 doen op skates of een skateboard, mooi leren schrijven,... Of gewoon iets nuttig proberen te doen: opruimen, poetsen, lezen, eten, ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sporten hobvy zoeken. Of gewn denkn wat heb ik eraan. Of een ps3 kopn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel leukerhaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan xbox
Neem het risico
en ga naar buiten, wandel in het zonlicht en geniet van het fluiten van de vogels, het geritsel in het gras.
Ga zitten, fluit op een grasspriet en voel de adem van de wind. Ervaar waar je je een mee voelt. De computer is een dood ding, hoewel het nuttig kan zijn om met elkaar te communiceren, zie ik velen die buiten het computernetwerk blind en doof geworden zijn voor wat het leven biedt.
De mens schiep de computer, heden schept de computer de mens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ : kan je ook een + geven op de ap zoja waar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Risico? Welke risico!
Vissen is leuk!