is m'n laptop nog te herstellen nadat er een glas water over het toetsenbord is gemorst?

de toetsen geven anders aan dan getikt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heeft het niks te maken met de instelling van Windows? Rechtsonderin zie je daar NLD staan? Of iets anders

Antwoorden (2)

Dat kan. Ligt aan een aantal factoren.

De laptop stond aan.
Kan hij nu nog aan.
wat is er precies mis mee ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
In ieder geval voorkom je verdere schade door je computer een paar dagen in een bak met witte rijst te leggen. Wordt veel gedaan met waterschade aan telefoons en camera's. Voor je computer heb je wel wat meer rijst nodig, maar mijn computer heb ik er recentelijk mee gered. Haal van te voren wel even de batterij eruit en leg die er ook bij in de bak.

Afhankelij van de schade aan de componenten, kan een reparateur deze eventueel vervangen.