als je vakantie gaat naar Suriname en Curacao gaat en er staat gratis wifi, is dat dan ook GRATIS? want ik wil een mini laptop kopen voorop vakantie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je gebruik maakt van WIFI van iemand anders is dat ALTIJD gratis, tenzij je een inlogcode moet kopen maar dat komt bijna nooit voor.
Als WIFI niet beveiligd is kan je makkelijk inloggen.
Als het wel beveiligd is kan je meestal bij de receptie de inlogcode krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat ergens op straat staat bij een cafe of gebouw, en je maakt correct verbinding, is dat gewoon gratis.
De Mcdonalds heeft het vast wel. Burger King?
Twijfel je, haal dan je simkaart er eens uit, en probeer verbinding te maken.
Ik heb hier thuis een speciale Wifi mail GSM, daarin zit een 1 euro simkaartje van Simyo, en die dient alleen om email binnen te halen via Wifi.
Die prepaid simkaart is een garantie dat niemand daarvoor betaalt.
Leuke bijkomstigheden, deze Simyo kaart werkt op het prima KPN netwerk, en heeft ook nog 5 euro tegoed voor die ene euro. Het tegoed is onbeperkt geldig, als je er 1 x per 6 maanden mee belt, ze sturen je een smsje tegen die tijd. Het nummer werkt ook nog gewoon.