KPN Breedbandinternet

In 2005 heb ik een informatiepakket aangevraagd bij de KPN voor Internet+Bellen. Omdat de KPN de werking in mijn regio niet durfde te garanderen ben ik nooit over gegaan tot een abonnement...

Echter sinds medio 2005 krijg ik trouw iedere maand rond de 12de in mijn e-mailbox een factuuroverzicht voor KPN Breedbandinternet met een vermeld bedrag van € 0,00. En deze wordt ook per post toegezonden...

Ik ben na verloop van tijd maar gestopt met bellen naar de KPN, omdat er met mensen die het IQ van een TFT-scherm hebben niet valt te praten...

Maar komt de KPN er überhaupt zelf ooit achter dat het maken en verzenden van een factuur van € 0,00 ongeveer € 1,50 meer kost dan dat het opleverd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeiemoggel 1+

Het beste antwoord

Ik krijg die mails ook, al sinds 2001.

Dit heeft weinig met Internet+bellen te maken, maar met een abonnement dat je bent aangegaan voor breedbanddiensten van KPN. Hier kun je online films kijken/huren, muziek luisteren, etc. Ik krijg trouwens niet de papieren faktuur, maar wel die email, die tot de dag van vandaag altijd precies 0.00 EUR was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt gelijk... Heb even teruggebladerd en het zijn steeds de verbruikskosten die op € 0,00 staan. Zal dan wel aan mijn Planet account gekoppeld zijn...

Andere antwoorden (4)

Ze hopen dat je hierdoor klant wordt. Je wordt ieder jaar herinnert aan KPN. Het is een bekende verkooptruc.

Ze hebben het zeker wel door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben al die tijd al gewoon klant bij KPN... Nou ja. Eerst ADSL van Planet en sinds een jaar DSL-office van KPN...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok, maar ze proberen je te misleiden zodat je toch kiest voor Internet+Bellen
Doet me denken aan die persoon die ooit door de NUON was afgesloten van elektra omdat er nog een factuur van € 0,00 openstond die niet betaald was. Maargoed...

Ik denk dat je hun post maar moet zien als spam en direct mail. Ik vrees dat je er nooit af komt. Tenzij je eindelijk iemand te pakken krijgt met een iq boven het vriespunt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wellicht is het IS/RA punt (het punt waar de telefoonlijn PSTN, het wereldwijd gebruikte telefonienetwerk, je huis binnenkomt) waarvan jij gebruik maakt niet bekend bij KPN.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eh, misschien als ze een keer een grootschalige check gaan doen of van systeem veranderen, anders zou ik er niet op rekenen... Het lijkt me echt geen verkooptruc, gewoon een domme fout. En de klantenservice heeft dit niet tussen zn opties staan dus die kunnen niks doen.. ik zou t gewoon in de gaten houden zodat je zeker weet dat er niks raars mee gebeurt, en idd, verder maar niet meer over bellen, het kost je meer dan het oplevert..